Valsberget

Gårkvällen belv superkul!
Jag var på Statt till klockan sex, fick sedan åka limousine hem till lägenheten för att fixa mig inför party. Daniel och Samuel kom och höll mig sällskap.
Sedan drog vi vidare tilll Challange där det var prisutdelning från SM-finalen i backtävlingen som varit under dagen. Vi blev kvar där hela kvällen lång, otroligt trevligt var det! :)

Efter någon timmas sömn for jag på statt imorse igen. När jag slutade for jag och Daniel med Johan och Maria och grillade korv på Valsberget i det underbara vädret. På vägen dit for vi in på Dollar Store och köpte stjärtlapp, skoj vill jag lova!
Nä, nu ska jag sova middag så vi orkar se film ikväll! :)




Valsberget idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0