Sleep tight!

Imorrn får jag träffa dunderunderbara Daniel, wihooo ;D

Ingen ork

Go'kväll gott folk! Idag gjorde jag ett försök och for till Luleå, tänkte att två skoldagar orkar jag nog med, men icke sa nicke! Efter körlektionen var jag helt slut och var tvungen fara hem till Vidsel igen, hoppas man hinner tillfriskna något till imrogon.. Eller, vet förresten it ens vad jag ska göra imorrn, äter ju pencillin så något vidare röj lär det ju inte bli ;( Låter dock som det var en hel del folk som skulle hit till Vidsel!? Social kan man ju vara iaf.
Hade gärna viljat ut och ta en jogging-tur i detta härligta väder, men det får vänta tills jag blir lite piggare. Funderar på ta en karra-kväll? ;)

Saknar :*

Ååååhhhh

Vilken skithelg, har varit sjuk hela tiden :( Magsjuka, feber, halsont, och igår svimma jag så jag fick en hjärnskakning. Skulle hemskt gärna vilja vara i någon annans skor nu!
Har i alla fall varit och flyttat massa grejor ur lägenheten, Daniel får ju den nya 1:a maj, men jag får inte flytta in förän 1:a juni :( Can't wait!
Jaja, måste vila nu så jag blir frisk nån gång!
Puss! :*

Ungefär så här sjuk och eländig är jag!

Hemma i Vidsel :)

Så var man äntligen hemma i lilla Vidsel!
Veckan som gått har varit stressig.. Jag har varit till Norrporten och frågat om jag kunde bli av med lägenheten 1:a maj ist för 1:a juni, hoppas! Då får jag flytta in till Daniel redan nästa vecka!

Idag har vi haft nationella på morgonen, gick nog hyfsat bra :) Mamma kom sedan till Luleå, så har gått med hon och Emil på stan, har skavsår så jag tror jag ska avlida ;S
Ikväll blir det nog bara ta det lungt, kanske besöka farmoran en sväng?! :)

Puss!

hfhte

Wihoo, idag ska jag till Piteå och vara med Daniel :D
Längtaaaar!

Grillkväll

Igår var det grillkväll hos Magda! Det  var snöstorm och jävligt, men  vi hade trevligt iaf :) Det var jag, Daniel. Magda, Maria, Carro och Camilla. En mycket trevlig middag :) Sommarkänslorna börjar smyga fram lite.
Vi fick sedan höra talas om fest i Grundvattnet så vi drog dit. Var väl inte så taggade, men som sagt; det blir vad man gör det till! Och jag fick i alla fall trevligt ;)

Idag har jag cyklat fram och tillbaks till Vistträsk, så min rumpa är ju måttligt öm kan jag tala om! På hem-vägen fick jag även med mig Daniel ;D
Ikväll ska jag och Daniel till Linda och Danne på middag. Även Dessi och Leo skulle dit :)

Alla flickor vid middagen ;)

WOW

EHE!! (Caroline)

Påsken!

Snart var påsklovet över. Sorgligt men sant..
Påsken har i alla fall varit underbar ;D Har varit i fjällen (bäverholmen) och bara tagit det lungt. Myst ute på dagarna och spelat kort på kvällarna! Trevligt gäng att vara med också.

Lite bilder:

Redo för skotertur! ;D

Jag och Daniel besteg toppen till höger ;O ;)

Sitter och steker i solen ;)

Skönt att vara hemma :)

Sitter hemma på rummet, härligt att vara hemma!
Igår när jag och Magda klev av tåget dök Daniel upp bland allt folk, chockad jag blev! Kunde ju inte fårr ett bättre välkomnande! Grymt kul att träffa han igen, är som att vara nyförälskad, får inte nog! :)
Var hemma och träffa mor och far ett tag och sen for vi till Daniels stuga i Tällträsk. Mysigt att bara vara där. For till Dessis stuga och hälsade på hon och Leo också.

Idag har vi bara tagit det lungt, var ut med skotern ett tag och så..
Och imorgon blir det Bäverholmen! Älskade fjällvärd ;) Ska bli grymt kul och skönt! :) (Och det bästa av allt är att Daniel är med ;>)

Magda och Lina på våran avskedsmiddag :'(

Mumma! Fälskfilé, klyrrepotte ;) och bea-sås! :D

Hejdå Västerås! :'(

Ja, då satt man här för en sista gång (på ett tag i alla fall..).. Känns lite tråkigt faktiskt.
Idag på praktiken har vi inte gjort så mycket. Vi fikade för att det var våran sista dag och jag och Maggan fick nå bio-biljetter också.. :) Tråkigt att fara som sagt...

Om en timma typ ska jag bege mig in till stan och äta en avskedsmiddag med Magda och Lina, ska bli mys! Sedan går tåget 20.15 --> 14 timmars tågresa är vad som väntar! ;o
Nä, ska dra nu.
/Matildaa

Saknar Daniel så jag tror jag sprickeeeeer!!!!!

VIDSEL :D:D
Borta bra, men hemma bäst!

Påsk-känslor ;D

Ja, nu syns det verkligen att det börjar närmarasig påsk, så mysigt! Närmare blir detäven till Bäverholmen, ska bli såå skönt att komma upp till fjället och köra skoter! Can't  wait! ;)

Idag på praktiken for jag, Magda och Rebecca på stat och fick en visning, mycket mysigt hotell! Gick även och käka glass eftersom vi det imorrn blir våran sista dag...
Har även varit på Hälla nu på eftermiddagen. Köpte nå vita tygskor ;o,

Imorrn efter praktiken blir det stan med Magda och Lina. Skulle gå på en avskedsmiddag sen ;p Lite sorgligt blir det ju faktiskt att fara från Västerås :( Har kännt mig som hemma..

En björk med massa påskfjädrar på stan ;D (kanske lite svårt att se med mig hög-kvalitativa kamera;s)

Hemlängtan!

Åh, hemlängtan till norr har aldrig varit större!! Daniel, mamma, pappa, Emil, farmor osv... Vill hem nu! :'(
Bara hålla ut till på onsdag, då far tåger kl 20.15! Men ska bli tråkigt att fara härifrån också, har ju världens bästa moster!<3

Börjar inte förän tolv imorrn, skönt med sovmorgon!

Lina hugger i ;O (man blir ju nästan rädd!)

Maja ligger och glassar i solen ;)

:'(

Inge snask förän 7/6, punkt slut!
(nu är det officiellt också ;s)

Nya festligheter ikväll!? ;)

Idag är det hur varmt som hellst!
Vi vaknade upp hos "Hasse" imorse, men han skulle och jobba så vi gick över till calle. Där fock vi frukost av hans mamma, hon hade dåligt samvete för han. Var egentligen där vi skulle ha sovit, men han gick hem och somna på rummet, så var omöjligt att få tag i han. :p
Annars har jag legat ute i solen och faktiskt fått en gnutta fär på kroppen. Välbehövligt!! Ikväll skulle det visst bli festligheter, tror nog det ska bli trevligt! :) Jag, Lina och Maggan hade tänkt gå på spa, men det vart it av...

Höres senare!:)

Promenadi detta varma väder! ;D

Bowling mm

Igår han vi göra mycket!
Jag och Maggan började 8 på praktiken. Efter det var det bara hem, fixa sig och åka in till stan igen. Jag, Magda, Lina och Linas pappa for och bowlade. Jag och Lina vann!! ;D For sedan och åt på ett jättemysigt place ;) Bland de goaste pizzor jag nån gång ätit!  For sedan hem till Lina, där vi satt och tog det lungt ett tag. Men var inte speciellt roade av det så drog till en häftig "ute-fest" på gryta. Inte rockigt ;) For sedan hem till "Hasse" och togde lungt med nåra, slutade även med att vi sov där. :p Jag, Lina och Magda i en säng; trångt och svettigt, men mysigt ;)

Lite bilder från gårkvällen ;) (klick-bara)

Gäääsp!

Sitter här och håller på somna, men det blir väl resultatet efter en dag på praktiken, stan och en långpromenad?! Kan säga att mina ben är helt slut, längtar tills jag får lägga mig och sova!
Idag har jag i alla fall hunnit med rätt mycket! Efter praktiken for jag och Magda och klippte oss, båda vart mycket fina :) Efter det mötte vi Lina och vi gick och åt glass, gud så gott det var!
När jag kom hem gick jag Marina och Maja på promenad i värmen, underbart! Hem, åt middag och sen Hälla där jag hr köpt ett par jeans och en väst på hm :)
Adjöken!

Jag med nya frillan ;p

Maggan med sin fräscha, onötta frisyr ;)