22 mars

Åh, älskar när eftermiddagssolen tittar in genom fönstret. Just nu ser man dock inte så klarthär inne eftersom Daniel stekt hamburgare och vi är utan fläkt. Ni kan ju tänka er röket och lukten...
Jag har ju som sagt börjat med mitt GI-liv, för ett tag framöver i alla fall. ;) Det kommer nog att gå vägen, jag är så bestämd nu. Måste få tillbaka den diciplin jag en gång hade på mig själv. ;) Så till middag käkade jag hamburgare med en massa sallad istället för bröd, gott! Dessutom känner man sig otroligt mycket mindre uppblåst i magen om man hoppar alla snabba kolhydrater.
Snart ska jag nog ut på en promenad i den härliga solen och sen kanske jag slår på stort och går och solar!? :)

Förresten så fick jag ett brev av hm idag där de skrev att min bikiniöverdel var slutsåld, attans! Då var det bara att börja en ny bikni-jakt! ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0