Tisdag

Åhhh, inge desperata! Jag som sett fram emot det så mycket!

För övrigt ska jag komma med en liten uppdatering nu..
Igår ju som sagt Magda här, hon har fått grills. B-) Vi myste på lite här hemma och fick sedan för oss att fara och sola. Daniel ville hänga på. Det blev 20 minuter för oss alla, men det syntes lite mer på vissa av oss. Daniel blev rödare än en kräfta! Väl hemkomna blev det dags för lite kvällsfika. Jag gjorde en hembakad macka till Magda med lite ost och gurka. Efter ett tag öppnade hon munnen och sa att gurkan inte gick att äta. Så jag finhackade den och la den sedan på mackan som hon avslutade med kniv och gaffel. Ganska gullig. ;)



Hehe! Lägg märke till randen på halsen, han glömde att ta av halsbandet  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0