(Host)

(HOST!) Har ont i halsen och feber lite till och från, inge kul alls.. Har i alla fall tagit mig i kragen och tillsammans med Daniel lyckats storstäda här i lägenheten+tvätta!
Vi har även hunnit in till stan en liten sväng. Daniel bjöd på sallad på Arbaillo i småstaden. Rekomenderas verkligen!
Tittade även in på Din Sko och jag har förmodligen hittat skorna jag ska ha på balen, perrans!
Nu ska jag äta lite mörk choklad och försöka mildra smärtan i min rygg! (GI går förövrigt super! :> )




Någon av dessa kommer att passa utmärkt till min vita balklänning! :)


Kommentarer
Postat av: caro

vi sitter i samma båååt. har också blivit förkyld och dras med feber. skit

2010-03-31 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0