Åre är otroligt nice! ;D

Idag har det varit underbart i backen, lite blåsigt, men mestadels sol. Underbart!
Gårkvällen var skoj, men en aning.. lustig..? Vi började eftermiddagen med en bastu och öl. For sedan in och käkade på "Liten krog", helt underbart god mat! Jag och Magda käkade oxfilé medans grabbarna åt lammracks. For sedan till Krille på elevhemmet. När vi sedan skulle ut visade det sig att det var tjugo överallt, så vi ställde oss filosoferade. Mitt från ingenstans kommer en man fram och började snacka, trevlig som han var hängde vi med han in på hans hotell och puben. Kvällen avslutades på Max, som vanligt.

Imorgon blir det hemfärd, något jag inte ser så mycket framemot. Jag hade gärna stannat några dagar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0