Fredag

Guuuuud, biljetterna till Australien är bokade och betalda (vad tusan håller jag på med egentligen??)....!

Är i Piteå nu och har jobbat, ska även jobba imorgon mellan 12-22.. Sedan har jag fem dagars ledighet, sköönt! Trist bara att inte kunna vara på pdol, vi laddar upp inför Lulekalaset istället.

Mycket har hänt sedan sist jag skrev här.. Daniel har fått jobb här i Piteå (så nu är han inte längre Konsum-daniel). Lite tokigt bara att han flyttar hit då jag flyttar ut.. Jaja, bara gilla läget! Och igrå fick Daniel ett samtal av sina grannar att de hade haft inbrott i huset, typiskt.... Att folk inte kan hålla sig till sina egna saker. Daniel tappade i alla fall sina silversmycken han fått av mig. :/

Nej, nu blir det sussa så jag är pigg och glad imorgon!


ÄLSKAR DIIIIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0