Skoterdag med bio som avslut!

Jag och Daniel var uppe klockan åtta imorse och började ladda för en skoterdag i Kåbdalis. Ringe även till Adam som skulle med, för att kolla så han var vaken. Vilket han förresten inte var (tur att vi ringde då), jag och Daniel verkar ha en förmåga att planera ssaker med folk som bara ska försova sig! ;)
I alla fall så var vi i Kåbdalis vid tio.
-6 grader, klarblå himmel och snö som vilar tungt på träden.. Underbar dag för skoter!


Vi var hemma i Vidsel klockan fem, åt go-middag och drog sedan till Piteå för att se "Avatar" (måste säga den var häftig) med Adam, Maria och Magda.

Så nu sitter vi i lägenheten och har just städat upp alla julgrejer och möblerat om i skåpar för att rymma allt. Kan meddela att jag är gode trött nu och börjar redan ha träningsvärk i benen efter en hel dag på skotern! :)

 




Pojkarna redo ;)


Underbart fin dag vi valde!


Adam och jag poserar, vi kan detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0