Första jobbkvällen på statt

Go kväll.
Sitter äntligen hemma i soffan, men med en träningsvärk i benen som inte liknar något annat (från gårdagens skotertur)! Jag kunda nästan inte gå där ett tag, men nu börjar den äntligen vika sig.

Har gjort min första kväll på statt ikväll, och det har gått (förvånansvärt) bra. Dock så var de ju bara 3 gäster på hela hotellet, men det var nog lika bra!
Har även varit med om en nära-döden-upplevelse på väg hem från jobbet. Precis innan jag skulle låsa upp dörren till lägenhetshuset faller det världens himla istapp från taket, mitt framför mina fötter! Jag hade nog inte varit så pigg om den hade prickat mig i huvudet.

Nä, krypa till kojs med Daniel nu så man orkar med första dagen på sista terminen imorgon. Hurra! ;D


(Trotts Daniels protester)
Denna snygging ska jag krypa till kojs med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0