Detooox

Nä, vet ni vad!? Nu har jad suttit och funderat här ett bra tag, och jag tror jag ska göra ett nytt försök på en detox. En vecka.

Nu för tiden känner jag mig trött, hänging och seg. För mycket skit kommer in i kroppen och orsakar detta. Därför ska jag nu göra en nystart med mitt liv och komma på fötter igen! :)

Varmt citron-vatten, grönt eller rött the, bär, frukt och grönsaker i en vecka, startar imorgon!
Gott och framförallt Skööönt! :)

Varför detox?
Genom att ge din kropp "semester" en period kan du åstadkomma stor förbättring av din hälsa! Detox handlar om att rensa ut gifter och slaggprodukter ur kroppen genom att äta en kost som är utrensande, rik på vitaminer och mineraler och fullproppad med nyttiga antioxidanter.

Alla vill vi ha en god hälsa, massor av energi, bra sömn och ett allmänt välbefinnande. Men maten vi äter innehåller inte alltid den näring kroppen behöver, vi stressar för mycket och ger inte kroppen tid att återhämta sig. Resultatet av vår livsstil är ofta överviktsproblem, allergier, huvudvärk, trötthet och infektioner. Detox är ett program som rensar och ger din kropp ny energi och hjälper dig att hitta en hälsosam livsstil. Resultatet blir att du går ned i vikt och blir piggare. Dessutom får du en vackrare hy, glansigare hår och starkare naglar. Du kommer att känna dig mindre rastlös, få ökad koncentrationsförmåga och starkare immunförsvar - vilket i sin tur leder till att du håller dig friskare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0