Min älskade Daniel, DU är mitt allt

Är precis färdig med storstädning av toan, så nu luktar det gott och är fräscht. Det värsta jag vet (gällande hemmet iaf;p) är skitigt i toan och smutsigt på diskbänken, usch...

Har i alla fall varit igång sedan jag kom hem idag. Jag och Daniel var och handlade en sväng, sedan ställde jag mig och bakade bröd och gjorde sallad. Efter maten pallrade jag mig till Step In för en träningsrunda och nu är toan städad och fin. Nu ska jag bara göra lite skolarbete och sen ska jag krypa till kojs med älsklingsDaniel (det är för övrigt han som önskade rubriken) :).



Skinksallad med salami, pasta, ost och massa andra go-saker!
Även mitt nybakade bröd är med på ett hörn
En god sallad är riktigt svårt att slå.. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0