Lugn och ro..

Sitter och har äntligen fått lite lugn och ro, det har varit full rulle hela dagen!
Farmor och Sixten kom vid tio och sen bar det av mot Skellefteå där vi lämnade av Sixten på lassarettet. Sedan for jag och farmor mot Bureå och packade lite grejor som skulle hem till Vidsel. Även jag fyndade några småsaker, bla en räfflad stekpanna. :)
När jag kom hem var det bara att byta om och sedan fara på tema-spinning (80-tal).
Jag blev upphämtad på Step In av Daniel och nå småpojkar, och hade sedan inget annat val än att hänga med och drifta några varv runt Piteå. Jag lyckades efter ett tag få hem dom, när jag sa att det var cupcakes hemma hos oss.. Nu har dom stuckit och snart ska jag och Daniel gå och sussa!






Vi tog en mack-paus i Bureå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0