Trötteeer

Redan onsdag.. Dagarna går fort när det är lov..
Igår var jag till farmor och kokade palt. Jag promenerade upp, och vi började nånstans vid halv tolv. Höll på till klockan jalv fyra, åt halv fem, sen promenerade jag och Daniel hem.  Hann inte ens komma innanför dörrn, så ringde mamma och fråga om jag skulle följa och gå Brännmarksrundan. Sagt och gjort. Jag var helt sluuut när jag var hemma! :)

Idag har jag varit med Daniel och jagat. Vi klev upp halv åtta imorse, tog Nima med oss och begav oss sedan ut i älgskogen. Vi gick och vi gick.. Tog en paus och gjorde upp en eld, stekte souvas och drack oboy.
Nu under kvällen har jag varit med Emil till Älvsbyn på bandyträning. Passade på att fara till Danne och Linda medans han tränade.

Och imorrn blir det att följa med mor och Elisabeth till Christina i Ersnäs. Blir nog även en sväng in till Luleå. Måste hitta något att ha på mig på fredag, fär då blire farmeeen! :D

(Ingen bild idag heller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0