Trubbel i Paradiset

Sitter vid köksbordet med magen full av popcorn. Jag, Daniel och Emil har nämligen varit på bio. Vi såg "Trubbel i Paradiset", bra film, men ingen man kommer ihåg.

Imorrn blir det Luleå. Det ska vara någon sorts Kick-off för alla UF-företag i Luleå, ovanför Inpuls.
Ska vara olika förelsningar, och även god mat. Det blir nog trevligt. :)
Får se om jag får sova över hos fröken Nilsson till på fredag? Annars får jag väl bege mig hem till Piteå efter det.

Idag på praktiken var där en tjej som jag inte träffat förut. Vi började prata om framtidsplaner, och jag nämnde lite av mina. Det visade sig att båda som jag jobbade med hade varit ute och utforskat, och gud vad jag blev sugen nu! Vet inte vad jag ska göra?!?!
Jag får väl ta det först, och sen gå skola och tjäna pengar. Jag hinner nog med allt, bara jag vill! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0