Min väg till självdiciplin!

Ska försöka göra exakt såsom jag skrev igår!

Mål:
-Att bli hälsosammare. Jag vill känna mig fräsch och må bra i kropp och själ!

Vilja och motivation:
-Hur ska jag nu uppnå dessa mål?
1. Äta bättre mat, och hellst inte så mycket go-saker. Någon gång då och då är okej!
2. Motionera mera! Skaffar förmodligen kort på StepIn nästa vecka, då jag fårr cykeln hit till Piteå.
3. Lära mig att uppskatta småsaker mer, och inte slösa energi på att irritera sig på andra människors beteénde.
4. Sluta skjuta upp saker, så inte stressen kommer.
5. Försöka omvända allt negativt till positivt.

Uthållighet:
-När jag känner att det inte går, ska jag kolla på mitt mål igen. Hur gärna vill jag detta egentligen? Svaret kommer vara jättemycket!
Jag vet att jag kan, och jag ska minsann klara det! :)


Om man skulle städa nu då!? Kommer ju vara skinande rent om en timma! :)
(Har jag inte kommit en bit på vägen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0