Gokväll

Söndagen har varit lugn.
Jag, Daniel, mamma och pappa startade dagen med en promenad till farmor. Vet att jag skulle börja min renings-kur idag, men farmor hade palt, så kunde bara inte motstå det. Jag är inte så bra på hålla saker, om jag verkligen inte bestämt mig.. Får se när jag ska orka börja??

I veckan har jag och Daniel en inneboende. Emil ska ha praktik på Team Sportia, så han ska bo hos oss. Som att det inte redan är nog trångt.. Men finns det hjärterum, finns det stjärterum!?
Ska även försöka att komma igång med träningen i veckan. Har inte varit så motiverad att börja om, när det inte är Inpuls jag får gå till...:/

Nä, nu blir det Piteå! Ska se På smällen ikväll förresten, en söt liten må-bra film. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0