Gäsp!

Shit så trött jag är, och jag har inte ens skrivit klart mitt tal som jag ska hålla imorgon...

Har ju varit ledig i dag, och det har varit fruktansvärt skönt! Startade dagen med en promenad upp till farmor. Var där ett litet tag och promenerade sedan hem igen! Den friska luften på morgonen gör mig på bra humär under dagen. Borde ta morgonprommisar lite oftare, måste bara se till att komma mig i säng på kvällarna.
Nåväl, efter promenaden har jag bara tagit det lungt hemma.
Jag har skrivit på ett kladd till mitt tal, sett tv och bara legat och myst.
Har varit tomt utan Daniel, är ju van att alltid ha han vid min sida.. Och nu ska jag sova utan honom igen.. Men vi ses ju imorgon. :)

Nä, nu är det nog bäst att jag lägger mig och skriver klart mitt tal, pust!



Snart är det skoterföre igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0