Shiiit.,f.dskmlöeg

Har försökt göra bloggen vacker ett bra tag nu, men jag fattar fan ingenting, lika att jag skiter i det! (om nån är frivillig att hjälpa tar jag gladeligen emot hjälpen ;>)

Idag har vi i alla fall städat ut lägenheten. Kändes lite sorgligt när man tog sista titten ut över havet, men men.. När der var klart for jag, mor och bror och käka på daggan, smarrigt!
Är hemma i Vidsel nu. Har inge skola förän på tisdag. Wihoo. Nu kan jag passa på att träna pilates ;) Har beställt en skivka, så det ska bli spännande och se hur det går. Borde dock inte prova före stadsmaran, kommer nog inte kunna ta mig runt milen då.. :p
Imorrn får jag se vad som bli, hoppas på fint väder för då ska jag steeeka!! ;)

Jaja, sleep tight folks!


Fann en söt bild på mig och bärs-maggan sen förra helgen! Gulligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0