Bara för Anna...

Detta är på Annas önskan ;) Har egentligen inget vettigt att skriva. Mitt liv är inte så händelserikt för stunden.. Det måste göras nånting åt!
I alla fall kom jag på igår att jag ska jobba i helgen. Skönt att få in lite cash, kommer även få mat och bussersättning från APU:n, så jag kommer bli en rik kvinna ;) Kan behövas eftersom jag inte kommer ha något jobb i sommar. Jag och Maria har i alla fall kommit på att vi ska steka heela sommarn och leva som nå tattare. Men vi gillat! ;D
Vi smider även planer för midsommar.. Hoppas på Skellefteå, skulle va fett nice!

Får se vad som händer annars i helgen.. Ska i alla fall få palt hos farmor, mumma! ;D Finns inge godare! Kanske hinner med en bäverjakt också?! Känner jägarkvinnan inom mig ta  form, som sagt. Haha..
Förresten ringde mamma hem från Rhodos igår, dom hade inte bra väder, stackarna...
Jaja, inget mer vettigt att skriva nu.
Puss:*


Lilla plutt-anna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0