Slut med lov :(

Hejsan!
Sista dagen på lovet nu, sjukt vad tiden kan gå fort! Men är ju bara två veckor skola nu och sen så blir det praktik i tre veckor, som sedan följs av ett påsklov i fjällen ;D
Har äntligen fått tag i "handledaren " till praktiken, så nu är allt det fixat. För er som inte visste så ska jag och Magda dra ner till Västerås i tre veckor för att ha praktik, ska bli skoj! Jag ska bo hos (moster) Marina och Torsten och Magda hos Lina.
I helgen har jag varit med Daniel, har bara tagit det lungt.. Hyrt film och myst, har även bakat ;)

I veckan kommer jag att ha en boende-kamrat i lägenheten. Emil, lillebroren, ska komma och bo hos mig. :D Han har praktik på Kulturens hus i en vecka. Ska bli kul att slippa vara ensamen :)

Nä, funderar på dra ut på en skidtur och motionera bort lite av veckans onyttigheter, det är ju trots allt sportlov ;O


Daniel skulle med sin mor och far till Piteå idag, de skulle köpa detta bord till lägenheten.
Längtar tills vi ska flytta ihop, det kommer bli det bästa! :)


Min room-mate kommande vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0