Sol och löpning..

..vilken dag!
Vaknade ett antal gånger imorse av värmeslag, där jag låg brevid Daniel i min "otroligt rymliga" säng. Varje gång drog jag upp persiennerna och kollade vädret, och varje gång sken solen! Och det har den fortsatt med tills nu. Vilken dag alltså! Har bara legat ute och mått gått i solen, och haft alla omkring mig. En perfekt sommardag.
Var tvungen avbryta mitt solande och se reprisen av Desperata. Och efter jag kommit på att jag inte har gjort annat än att legat och latat mig (och vunnit över Daniel i kubb!!) kom jag fram till att det var dags för en springtur... Så här sitter jag, svettig och mysig, efter en 45 min lång löprunda och kan knappast må bättre! :D (utom att daniel skulle varit här)

Träffade Magda när jag kom här och sprang på kvarteret, så ska och se film och mysa med hon och Caro ikväll. Var ett tag sen, så det ska bli skoj! :) <3

-Mot duschen och sen till Magda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0