Björn Borg 2 & 3!??

Varm idag också ;O Shiit, jag tror jag tappar hakan!
Var ut och gick med mor och far imorse, så grymt härligt ute på morron! Har annars legat och solat ute.. Carro kom förbi kring halv två, så var hemma ett tag och for sen och spelade tennis. Vilka stjärnor vi är alltså, Björn Borg 2 & 3, kanske Wimbeldon nästa då? ;)
Vi kom sen på att vi skulle dra ner till älvsbyn och se fotboll, så for snabbt hem och åt och gjorde pilates och sen drog vi. Båda älvsby-lagen vann. :D

Sitter just nu och har beslutsångest.. Dessa semestertiden framkallar beslutsångetsen.. Vet inte om jag ska med till Västerås? Först tänkte mamma och pappa fara på måndag, men då helt plötsligt blev det nog Norge då? Så Västerås blir veckan före pdol-veckan. Vad går jag miste om då egentligen? Typ inget hoppas jag.. Så jag tror fasen jag ska med! Alltid trevligt med något nytt! (Få se om Daniel också följer?)

Sova nu (kanske?), sleep tight!


Jag och Caro: lika proffsiga som denna kvinna?

Kommentarer
Postat av: ca

nämen titta, de e ju jaaaaag!!

2009-07-09 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0