22(?) juni

Sol idag igen, ja man slutar då aldrig förvånas!
Hittils idag har jag legat och solat och klippt gräsmattan, solade även då. Det gäller ju att vara smart och förena nytta med nöje! Mamma och pappa har varit till Älvsbyn en sväng på morron, och när dom kom hem hade dom köpt mig en pilatesmatta! Hurra, nu äntligen slipper jag ha 75 mattor under mig för att slippa få ont i ryggen, när jag rullar kors och tvärs på vardagsrumsgolvet.. Det enda som krävs är en tunn gummimatta. ;) Har faktiskt just invigt mattan med ett pilatesprogram, och den funkade utmärkt! ;D

Funderar på om jag ska baka nå åt käre mot nu, eller gå ut och njuta av solen. Känns som att solen drar mer.. Sen ska jag till Daniel, har redan hunnit sakna han massor sen igår ;o Kärlek är minsann lustigt.. ;>


Denna vackra mirakel-matta fick jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0