Framtidsplaner!

Ja, hemma i Sverige blir man ju deprimerad av att bo just nu. Ska detta väder föreställa en sommar?  Jag som vart utan jobb hade hoppats på en solig och skön sommar, men det verkar ju inte bli av. I min deprisson har jag smidit lite framtidsplaner.. Finns så otroligt mycket jag vill göra, så otroligt mycket att se.. Och det ska i alla fall jag inte gå miste om (inte allt i alla fall)!
Några saker att göra är:

- Vara AuPair i USA
- Reseledare (en säsong i alla fall)
- Jobba på kryssningsfartyg (i värmen)
- Tågluffa i Europa och Thailand
- Jorden runt resa (kan jag ju bara drömma om?)
- Jobba överallt och ingenstans
- Leva i ett annat land i några år, skaffa jobb, lära mig kulturen; leva vardagslivet helt enkelt
- Och.. Jobba, jobba, jobba -> resa, resa, resa :)
- Vara hemmafru i ett stort hus, för ett kort tag ;)
( + massa mer ;> )

Men jag kanske ska börja med att göra det bästa av denna sommar och sen gå ut skolan?







So long! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0