Tårta!

Idag for jag, mamma och Daniel ner till Älvsbyn en sväng för att köpa nå presenter till pappa, vad säger jag inte utifall att han av någon lustig händelse skulle råka komma in hit.. For även forbi Magda och fika en krämbulla ;)

Kvällen har jag spenderat med trevligt sällskap, nämligen fröken Caroline Nilsson. Gick ner till hon och sen gick vi stora brännmarksrundan, sköön   t! For sedan på shell och hyrde "Bröllopsduellen", rätt skoj, men ingen film man lägger på minnet..
Kom hem kring tio och då satte jag igång att göra pappas tårtor inför morgondagen. Två gräddtårtor med fäsrka jordgubbar, direkt plockade från vårat vackra land. ;) Tror nog att dom ska bli goda! :)


Mumma!?


Förresten har jag inte ätit godis sen den 18:e! ;) (ska bannemig klara ett år...!)


Kommentarer
Postat av: caroline

är man välkommen elle? ;)

2009-07-23 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0