Helgen :D

Ja, jag kan ju säga att det har varit en ovanligt händelserik helg för fröken Lindström i helgen..
I fredags for jag, Magda och Maria till Luleå på party. Var först med Marias klasskompisar i stan, for sedan till bredviken(??) och hade trevligt. Sen skulle alla in till stan igen, så vi promenerade.  Jag med mina skavsårsfötter har lidigt otroligt mycket efter den promenaden. Jag var till och med tvungen avböja stan på lördagen, och då är det allvarligt!

Lördagseftermiddag var jag och mamma hos farmor och käkade. Mycket gott och mycket trevligt (jag måste ha världens roligaste farmor!?). Var hemma kring nio och hade inget att göra, så jag och Magda for och gick en sväng.. Så otroligt rastlösa som vi var så kände vi att vi var tvungen göra något radikalt. Ringde till Mikaela som var i Piteå, och sen stack vi dit. Var där kring halv tolv, men det var det värt. :) Var sedan på stan och träffade olika folk, cruisade och käka korv. ;D

Tack alla som medverkat till denna lyckade helg! :)


Fredag  - söta kvinnor ;)


Fredag


Lördag - Magda, Mikaela och jag <3


Lördag - tattare ;)




Snart kommer Daniel heem! :)
(Västerås imorrn ;>)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0