Adam 18 ;D

Konstigt vad tiden går fort, man hinner inte riktigt vara med så har dagarna passerat. Denna helg var  inget undantag, har inte varit med alls.
I fredags var jag och Daniel i Vistträsk, såg film och åt fruktsallad, en (bland många) mysig kväll tillsammans :)
Igår (lördag) vankades det party i Vidsel, tro det eller ej?! ;o Vi har Adam att tacka. Det var 18-årskalas i Kulturhuset, faktiskt en mycket trevlig kväll måste jag säga. Är ju alltid roligast när man känner de flesta, och många av folket där hade man inte träffat på länge, så det blev bara trevligare. Men som vanligt gick visst jag och Daniel hem för tidigt (dock inte pga mig ;>), hade visst varit en trevlig efterfest hos Robert, men det kommer väl fler chanser!?
Lägger ut några bilder från festligheterna, mer finns på facebook för er intresserade ;)

 
Jag och Daniel                                                                          Jag, Camilla och Arvid


Caro, John, Daniel, Magda och Maria ;D


Sångfåglar ;)


Avslutar med den vackraste bilden ;)


Nu väntar tursim-läxan som ska redovisas imorgon, bäst att börja så man blir klar i tid, sen blir det Vistträsk!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0