Torsdag och svinkallt!

Ville bara vända i dörröppningen imorse när jag skulle till statt.. Usch vilken kyla! Jag skulle inte ha något emot bo i ett varmare land..
Och något som gör dagen ännu bättre är att våra kanaler slutat fungera, inte bra!
Jag skulle även borda ta cykeln och dra mig till Sportringen som öppnat på Backen, men vette fasen om det är värt??

Nä, nu ska jag nog ta en tupplur så jag orkar med spinning kl 18.


I sista "Generation Fett" ikväll får vi följa med till Wellspring Academy.
En internatskola och överviktsklinik där barnen ska minska i vikt med jordnötsmör och andra onyttigheter.
Man kan ju fråga sig om det egentligen är bra för deras hälsa?


Kommentarer
Postat av: dessi

Du får se den ikväll ;) fast den är ju inte klar

2009-12-18 @ 16:01:38
URL: http://dessib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0