Lucia

Sitter mätt och belåten nu efter en go-frukost. Jag och Daniel ska snart börja bege oss mot farmor, men först lite om gårdagen;
Kåbdalis var som sagt första anhalten. Vi satt i restaurangen ett tag, men alla verkade längta till Kronogård så det dröjde inte länge innan det bar av ditåt. Där var festen i en lite stuga utan el, men det funkade i alla fall. Vid kvart i två så började vi dra oss hemmåt. Det slutate med att det bara var jag och Daniel i bilen på vägen hem. (Efter det har jag lärt mig att inte lyssna så mycket på vad fulla männiksor har att säga..suprise? ;O )
Men kort och gott så var väl ändå kvällen hyffsat trevlig.


Partypeople i Kåbdalis!


Niklas, Maria och en extra söt Daniel i Kronogård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0