10:e december

Hemma efter ännu en praktikdag på stadshotellet! Går hyfsat bra, hoppas bara så bra att jag har mig jobb iaf över sommaren..
Sedan har jag börjat smida lite planer om min framtid.. Till hösten blir det resa eller läsa Matte C. Sedan när sommaren kommer igen är jag sugen på att dra till USA. Au-pair ett år känndes alldeles för länge att vara borta själv, men har hittat ett alternativ. Nämligen så kan man söka jobb på ett kollo i USA någonstans. Antingen vara ledare, barnpassare, städa osv, och detta är under sommaren, dvs 10-12 veckor. Låter inte det perres!? ;D Ska nog kolla in det lite närmare.. För någonstans måste jag ta mig! :) (hellst med Daniels och/eller goda vänners sällskap!)

Vila nu, mitt huvud håller på sprängas i tusen bitar!


Grand Canyon - skywalk.


Såå häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0