Chokladsuuug!

Mitt chokladsug har inte varit så här stort på länge. Måste nog tjuvfuska en dag, på mitt "inget-godis-utan-jul-uppdrag". En gång är ingen gång, eller hur är det!? ;)
Har dessutom varit på gymmet och tränat, dessutom med tyngre vikter än vanligt, så jag tror nog jag ska unna mig ikväll!
Har dessutom fått veta att jag ska jobba 10:e januari på Statt. Hoppas att det ska gå bra med tanke på att jag är helt själv, men jag ska klara't!

Nä, mot hemmakväll nu då! Kanske! ;)


Jag har upptäckt världens godaste juice! Rubicon, passionsfrukt. (även i bla guava, mango osv)
Fyll ett glas fullt med is och häll sedan i juicen, låt stå ett litet tag. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0