Activio!

Dagen började inte så bra.. Kom till Magdas lägenhet och kunde knappt ta mig därifrån sedan. Jag har mått så sjukt dåligt idag.. Men fick stanna i Magdas lägenhet ett tag och pallrade mig sedan iväg på svenskan. När jag hade satt mig på bussen och kommit halvägs till Piteå ringen kvinnan och då kom jag på att Magdas nycklar var i min ficka! Lyckat.. Men vi ordnade det och skicka iväg dom med en buss till Luleå.
Väl hemma i lägenheten år jag en palt, och hokus pokus var illamåendet borta! Jag visste att palt kunde vara magsikt! ;)

I alla fall så har jag provat på en (för mig) ny form av spinning, nämligen Activio.
Under passet har man en trådlös pulsklocka och framme, bakom ledaren, kan man på en stor skärm se sin puls och hur många procent man ger. Det är även som en hastighetsmätare med färgerna vitt, blått, grönt, gult och till sist rött. Ledaren säger vars man ska ligga och på så sätt vet man att man tar ut sig rätt.
Jag tycker det var superbra och kul. :)
Jag kan inte annat än att älska spinning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0