Home, sweet home.. (uppdatering)

..men hade ju inte skadat att vara kvar en vecka till i värmen..
Här kommer en liten sammanfattning av veckan i Turkey:

Torsdag:  Kom fram typ 4 på morgonen. När jag väl somnat, väcktes jag en kvart senare av mosken som var placerad just utanför ballkongdörren, kul! Stranden senare på dagen..
På kvällen gick jag och Daniel ut och roade oss med Adam, Magda och gänget. Mycket trevligt! ;) På dom större barerna kostade dock en öl lika mycket som en taxi-resa.. Såg även en kille som låg och tillfredsställde(?) sig själv på en läktare, inte vidare mysig syn. Han verkade däremot obrydd!


Äntligen framme! :)


Danne och Daniel på stranden ;)


Jag steker ;)


Alla på vårat hotell ;D

Fredag: Båt-tur med samma gäng som vi var med gårkvällen. Var blåsigt så båten for fram och tillbaka, trots det var det en mycket härlig dag ute på havet!
På kvällen for vi och åt på Old Istanbul, och drog sedan vidare på The Doors och Havana Club. Draag ;)


Jag och Magda steker på båten!


:)


Bäärs.


Magda och jag :)


Notan, 47 öl om jag inte räknat fel?


parteey

Lördag, söndag, måndag, tisdag: Blev det stranden och ut och handla lite på kvällen. :) Mer bilder på facebook! (detta vart lite drygt)

Mamma fyller i alla fall år idag, och imorrn blir det kalas för farfar som också fyller år idag!
Ingen aning om vad som händer ikväll???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0