Helgens planer..

Hemma i lägenheten och slappar nu. Det var ett bra tag sen sist det var en sån här lugn kväll för mig och Daniel. Eller lugn och lugn, var väl hemma runt tio från Vårruset, som för övrigt gick ganska bra..
Min nagelförlägning blev as-bra, jag älskar det, bild kommer imorgon..

Helgen kommer för övrigt se ut ungefär så här:
Fredag: tvätta, städa sedan stan med Lollo :) Senare hem till Vidsel för att prova balklänningen som nog är klar, till Carro för att sedan prova ut någon balfrisyr!

Lördag: Vi ska åka ner till Umeå för att hälsa på mamma som opererades i onsdags. Hon får nog inte komma hem i veckan, så vill hinna säga hejdå innan vi far till Turkiet, och självklart önska henne en super morsdag! <3 Stackarn som måste fira den där...

Söndag: Packa, packa, packa, sedan dra mot Kallax och Alanyaa!! :D


För övrigt så har jag inge mer skola nu, eller studentdagen, men räknas det?? ;)




Snart ligger jag där igen!!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0