:)

Vaknade klockan 06 imorse och var pigg som en tupp, så jag tog på mig promenadskorna och for ut på en morgonpromenad. Dem gör verkligen underverk, man mår toppen hela dagen! :)
Efter skolan kom mamma till Luleå och vi gick en sväng på stan och sedan bjöd hon på mat på Waldorf. Jag fick även ett bälte och två gröna dukar till lägenheten, hon är allt snäll hon! Vi begav oss sedan mot Piteå för att släppa av mig, blev en sväng på Willys för att handla vattenmelon. Sommarkänslorna börjar verkligen krypa fram nu!

Annars har kvällen bara bestått av skola, skola och skola. Men jag har bara mig själv att skylla när man sparar allt till sista minuten..
Nä, nu ska jag sussa så man orkar upp imorgon för att ta nya, friska tag.
God natt gott folk!


                                                            Jag och favvis-kackan! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0