Energy:D

Känns som att jag har så mycket annat för mig än att bara sitta framför datorn under kvällarna, därav så få inlägg!

Hur som hellst trotsade jag och Daniel regnet och det kalla vädret för en springtur under kvällen. Jag tycker det är underbart att springa i regnet, man känner hur luften nästa exploderar av syre. Jag springer som bäst när det regnar, och jag älskar det! ;D

Hela jag håller för övrigt att explodera av längtan, jag har massa saker att se fram emot:
Alanya på söndag
Studentveckan som innefattar bal, party och studendagen så klart
7:e juni då jag blir 19, dock en värdelös ålder att fylla
Hela sommaren, som jag tror kommer bli underbar!



En av alla de härliga kvällar som spenderades i södra hamn förra veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0