Hemma från UF-mässan i Boden

Tjo!
Äntligen hemma från UF-mässan i Boden. Det har faktiskt varit riktigt trevligt, omen lite långtråkigt vissa stunder.
Igår när vi kom började v fixa i montern. Tapetseringen (som för övrigt jag stod för) blev inte så fin som planerat eftersom vi var tvungen tejpa. Men det fick lov att duga! Vid 18 gick bussen till farmen. Där käkade vi fläskfilé och det var lite underhållning. Idag har vi stått på benen hela dagen och sålt ljus. Visst har et gått bra, men man kan inte göra sig så stora pengar på ljus såvida man inte säljer i enorma mängder.. ;)

Imorron är jag i alla fall ledig.. Ska ta en skön sovmorgon och sedan fara på Step In för ett skönt spinningpass. Kanske tvätta också. Ska i alla fall bara ta det lungt.
Helgen blir för övrigt lugn den också. Kanske bär av till Malå, kanske inte.



Lollo och Magda fixar och trixar.


Jag, sliten som få, mitt uppe i tapetseringen.


Här är våran (hrrm) vackra monter. Lite suddigt, men ni ser ju!
Observeria i:et i loggan ;)


Movits stod för en del av underhållningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0