Steeek!

Vilket stekarväder dagen har bjudit på alltså! Det har dock resulterat till att jag ser ut som en kräfta på hela framsidan av min kropp.. Får hoppas att det blir sol imorgon, annars kommer jag se ut som en polkagris. Endast framsidan är brun (röd) och jag är jättevit på ryggen.. Men men, folk ska väl alltid ha nån att skratta åt ;p
Mors dag idag också.. Har varit till farmor och ätit smörgåstårta, mycket gott! Ska väl även passa på att tacka min kära mamma för att hon finns! :)

Just det.. Gårkvällen vart väl si sådär.. Var inte vidare mycket folk i Nybyn, så jag och Daniel kom på att vi skulle dra till Luleå. Men upptäckte att vi inte hade nån bensin när vi var i Älvsbyn, så det var bara vända om. Det resulterade då till att vi fick soppatorsk uti Tväråsel, men Danne och Linda kom och hämta oss så de ordna sig :P

Nu har Daniel stuckit till Piteå och jag sitter i min säng helt själv. :( Men vi flyttar ju ihop "helt" i veckan, så jag kommer inte måsta sakna han så länge :) <3

Jaja, bäst att öva på körkortet, 18 om en vecka ;)

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0