Mjukstart

For till Luleå igårkväll, för skolan skulle ju som sagt var börja om idag.. For på skolan för endast en (ogivande) lektion på morgonen för att sedan åka hem med 09.45 bussen, hade jag vetat detta från början hade jag inte farit till Luleå över huvudtaget. Men man ska inte klaga, kunde ju haft ett schema så man aldrig var ledig, dessutom fick jag ju en väldig mjukstart efter jullovet eftersom jag slipper skolan imorgon också (tandläkaren) :)
Kom hem till Vidsel på dagen någon gång, for och gick med mamma och Kicki. Har även varit och sprungit en runda, så är måttligt stålt över mig själv och mina prestationer idag ;)
Ser "Matte Söker Husse" nu, så ska väl fortsätta med det och sen ska jag gå och sussa, för att sedan vakna och fara med 08.15 bussen till tandläkaren imorgonbitti!


Hyfsat bra film må jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0