Helgen

Var ett tag sedan jag skrev, en vecka för att vara exakt, men har ju som sagt inte någon dator i Luleå..
Tänkte ge en snabbare genomgång av helgen.

Fredag: Jag, Daniel, Dessi och Leo for till Tällträsk och sov i Daniels stuga. Det blev en lyckad kväll och jag tror att alla hade det trevligt (!?) :)


Jag och Daniel hade vårat egna Let's dance ;)


Dessi och Leo under kvällen :)


Daniel leker älg.


Lördag: For hem från Tällträsk för att äta middag med Magda, Maria, Caro, Camilla och Julia (något som visade sig vara rätt ogivande eftersom vissa stack sen på kvällen). Middagen var god i alla fall. De andra bestämde sig fsom sagt ör att fara till Piteå, så det var bara att fara hem då ( ;O ), men lika bra var det att dom for för jag och Daniel for tillbaka till Tällträsk och hade det roligt :)
Eftersom Camilla tog bort bilderna på min kamera så kan jag inte lägga upp någon annan än på vad våran förrätt var..


Mumma!


Söndag: For hem från Tällträsk under dagen. Vid middagstid for jag och Daniel till Vidsel och var hemma hos mig. Pernilla, Kicki och Vilma kom och hälsade på. :)

Imorgon blir det Luleå, alarmet är inställt på 05.00 och det känns en aning tungt, men får i alla fall vara hemma en kväll extra. Nu ska jag börja packa ihop vad jag ska ha i veckan för att sedan krypa ner med Daniel i sängen :) Ha det!



Daniel är definitivt bland det bästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0