Västerås Hotell

Tredje dagen av praktiken har gått nu, och det börjar flyta på ganska bra! ;D Trevlig personal och grymt mysigt hotell, så jag tror jag talat för både mig och Maggan när jag säger att vi trivs som fisken i vattnet! ;) Nästa gång jag ska bo på hotell i Västerås blir det där jag checkar in ;)
I övrigt har veckan varit ganska lugn. Jag har varit med Magda, Lina och Linas vänner, och bara varit hemma och tagit det lungt. Gått några promenader i det härliga vårvädret. :)  Jag har även börjat med kökortet ;O Det är sjukt vad tiden går fort..

Har just kommit hem från shopping med Marina, köpte inget speciellt men ska snart äta våfflor och efter det blir det att dra ut på stan! Då minsann ska jag shoppa lite, har börjat snåla så mycket ;S

Hörs senare!


Praktikplatsen där ovanpå då ;)

Kommentarer
Postat av: Bäckis

varför har du slutat blogga?

2011-09-25 @ 19:54:06
URL: http://hotellvasteras.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0