Oboy, vilket vackert väder!

Ja, idag har ju verkligen varit en toppendag! ;D Jag har stannat hemma en dag extra i Vidsel, grymt skönt! Hade bara en lektion idag så då var det ju likast att va hemma :)
Har skrivit sommarjobbs-ansökan och bara tagit det lungt. Tog även en promenad i det härliga vårvädret! Äntligen är det här! :D
Helgen som gått:
Fredag: Jag och Daniel var i Vidsel. Körde skoter upp och hälsade på pappa på jobbet, var även förbi farmor och Sixten en sväng :)
Lördag: Jobb kvällen lång, var mycket trevligt faktiskt! Efter det for jag upp på byan en sväng där festen var i full gång. Grymt grisgt dock. Vi for hem kring tre -tiden. Jag körde skoter, och Adam och Daniel åkte. En väldigt rolig skotertur.
Söndag: Vaknade kring halv tio och for då och städade upp i Kulturhuset, där jag jobbat kvällen innan. Efter det for jag, Daniel och Emil och körde skoter upp på Storberget i det härliga vädret. Vid fyra körde jag och Daniel skoter till Vistträsk, där vi även sov :)

Nä, försöka få lite ordning på blogg-sidan nu, det ser ju förjävligt ut ;o


Jag och världens bästa Daniel ute på skotertur ;D


Emil leker :p


Daniel fixar ved ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0