Helgen som gått

Dålig uppdatering under helgen, haft för mycket att göra.. ;)

Torsdag var vi på en skotertur till Storberget. Träffade Niklas, Johan, Emelie och Johanna. Fick också veta att även Johanna och Krille bokat resa till Turkiet! :) Nu ör vi 14 st som åker.

Fredag var vi i Kåbdalis hela dagen! Jag, Daniel, Emil, Linus, Magda, Maria och John.

Igår var jag och Daniel till Tällträsk och grillade och promenera i det härliga vädret. Sedan bar det ut i skidspåret i Vistträsk. Konstigt nog har jag ingen träningsvärk, men det kommer nog senare!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fyra, så jag får se reprisen av desperata och sedan blir det nog Piteå..



Utsikt över Vidsel där nere någonstans..


Niklas lilla krasch.


Emil, John och Daniel i Kåbdalis


Daniel och Nima. (Daniels (o co) stuga uppe till höger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0