Turkey nästa (!?)

Nu är det nästan, nästan bestämt. Eller det är ganska bestämt att jag och Daniel i alla fall drar till Turkiet 30:e maj, alltså veckan före studentveckan. Vilka som ska följa med är ännu en liten gåta, väntar på besked. :)
Ska bli otroligt skönt, och att ha något att se fram emot är ju en sporre såhär sista terminen!

Annars idag så har jag varit sjukt trött, men efter ätit lite ägg (min nya matfavourit ;p) så fick jag lite energi och for och tränade en sväng. Att mat verkligen är så viktigt för att man ska orka något har jag fått bevis på idag..
När det gäller träningen så känns det som jag äntligen kommit igång på allvar nu, och efter varje pass rinner bara svetten mer och mer. Det är underbart! :)

Nä, nu måste jag göra lite Engelska c, har muntlig redovisning om Skottland nästa vecka...



Turkiet 2007
Pappa, Emil och jag


Jag uppe på scenen ;p


Turkiet 2008
Victor, Daniel, jag, Magda och Emil


Turkiet 2009


Turkiet 2009

Som ni ser, jag börjar bli rutinerad på det där med Turkiet... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0