Happy New Year

2010 då, nytt år och nya möjligheter. Tror ändå inte det kommande året kommer att bli så annorlunda jämfört med det gågna..

Igår började vi i alla fall hema hos fröken Nilsson. Jag, hon och Daniel. Vi gjorde plankstek, strawberry daiquiri och piggelindrinkar, inte tokigt. Sedan for vi upp till Robert och Johanna i Brännmark, och därifrån bar det sedan av upp till hotellet. Där var det dans och nyårs-skål som gällde.
Vi var hemma runt tre, och då kände jag ett fruktansvärt sug efter rostade mackor, så jag tog in halva kylskåpet och brödrosten till mitt rum och avslutade kvällen med mackor!
Kort och gott så var det en mycket trevlig kväll! :)

Har inte bilder från hela kvällen, eftersom kameran var mystiskt försvunnen. Men den kom tillslut i sina rätta händer ;)


Carro och Daniel :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0