31:a januari

Hemma i lägenheten i Piteå nu.
Idag har varit en slöar-dag, har legat framför tv:n i Vistträsk i stort sett hela dagen. Vid halv sex pallrade jag och Daniel våra rumpor mot Piteå, så jag hann med ett härligt träningpass!
Var på RPM idag för första gången. Det är ett förkoreograferat spinningpass, och det var sjukt himla jobbigt! Jag har inte varit med om liknande, intervallträning när det är som bäst! ;)

Så nu sitter jag och Daniel och ser "A Lot Like Love" och jag äter lite godis med gott samvete! :)
Ska jag vara ärlig så har jag nu lagt ner detox, jag pallar inte att äta typ bara frukt och gå hungrig hela dagen..




Från det ena till det andra...
Jag hittade en rätt så häftig grej att klista upp på toalettdörren.
Hade lätt köpt den om jag bara haft en lite större och häftigare lägenhet (utan grå toa-dörr)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygg var finns den att köpa?

2010-01-31 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0