Valdino

Jag tror nästan inte det går att vara så här trött, det är nog bara en tidsfråga innan jag somnar..
Gårkvällen blev i alla fall trevlig. Jag, Magda och Daniel tog det lugnt hemma hos oss, sedan kom två klasskompisar till Daniel, vi chilla lite mer och sen drog vi på Valdino. Var väl hyffsat med folk, men trodde det skulle vara mer. Trevligt var det i alla fall.
Vi somnade väl någon gång runt halv fyra, och klev upp kvart i sju för att Daniel skulle jobba på Arctic Falls här i Vidsel. Så nu förstår ni kanske varför jag är trött. Tycker dock ännu mer synd om Daniel som inte fått en tupplur och är och jobbar!

Om man skulle bege sig ut poå en promenad i det otroligt vackra vädret!? :)



Vi åt fläskfilé, potatisgratäng och trepeppar-sås :)


Detta är vad jag och Maggan är bäst på ;)



Detta är i stort sett dom bilderna jag har från gårkvällen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0