Klaaaart!!!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN säger jag bara!! Nu är äntligen hallen klart! Gud vilket slavgöra att tapetsera, om man inte kan i alla fall. Det var inte lätt, men nu är det gjort! Är det bra eller inte vet jag inte så mycket om, men dom sitter ju i alla fall kvar på väggen och det är huvudsaken! :)

Nä, nu ska jag snart krypa till kojs så jag orkar upp på praktiken imorgon. Jag är sjukt trött!


Vet att det är dålig kvalla, bara taget med mobil ;)


Hallen förut, gul- och vitrandiga tapeter


Hallen nu, klaart ;D
(Bänken och spegeln har jag fått av farmor. Har målat den svart och bytt knoppar
och även tagit bort några blomdetaljer som stack ut. Jag gillar!)


Klädhörnet i hallen


Kommentarer
Postat av: dessi

Åh vad fint det blev :)

2010-02-10 @ 06:38:05
URL: http://dessib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0