Depppp!

Ååååååååååååååååååååh, deeeepppdag idag!!!!!!!!! Och har ingen aning om varför.. eller ja...
Dagen börjde med att jag knappt orkade ta mig ur sängen, tog mig dock efter ett tag till statt för ännu en praktikdag. Har inte funnits så mycket att göra idag, så har mest suttit och gäspat.
När jag kom hem tog jag mig en tupplur, och vaknade sedan och insåg att jag inte skulle hinna på spinningen, så det var bara att avboka den.. ;/
Nu sitter jag och panikpluggar till en eng c-redovsing jag ska ha imorgon, om Skottland. Hurra!

Nä, nu är det bara att sluta deppa, ta sig i kragen och rycka upp sig! Och (!) se framemot morgonkvällen då det är studentfest på Valdino! :D :D




Pennhållare, knivställ och bokmärke.
Stackars gubbe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0