17 februari

Gäsp! Har varit sjukt trött idag, kan bero på att jag och Daniel kom hem från Luleå någon gång inatt.. Efter utbildningsmässan igår for vi till Luleå för att bli friserade av Carro. Daniel blev korthårigare och jag har numera raklugg (bild kmr sen) .Vi (plus Magda) hyrde också en film, Flickvänner Från Förr, som vi såg innan vi begav oss hemmåt!

Förresten har jag och Daniel börjat med en nyttig vecka idag, och tro det eller ej men det var Daniels förslag! Bara passa på att hänga på då! Ska försöka utesluta socker hela veckan. Har dock inte bestämt mig om jag ska skippa bröd och sånt också. Man kanske får börja lite lungt. ;)

Nu blir det tvätta, handla och såsmåning om träna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0